rolex replica watches

replica watches

 

With franck muller swiss replica replica cartier roadster watches replica tag heuer silverstone this exceptional watch, the watchmakers at Le Brassus chose a cutting-edge material that's a first in the watch-making industry: forged carbon, labored utilizing a process lent in the aeronautics industry. Selected because of its excellent resistance and lightness, forged carbon is coupled with a ceramic material for that crown and pushers, with vulcanised rubber. The chronograph can be obtained entirely in forged carbon, in pink gold and carbon, or platinum and carbon.

Főoldal / Megoldások / A Lidl-együttműködéssel a nemzetközi piacra is ...
2013. szeptember 22.    
A Lidl-együttműködéssel a nemzetközi piacra is eljuthatnak a magyar tejtermékek
A Lidl-együttműködéssel a nemzetközi piacra is eljuthatnak a magyar tejtermékek

Szoros együttműködésben kívánja elősegíteni a hazai tejtermelő gazdák termékeinek szélesebb körű megismertetését a Tej Terméktanács és a Lidl Magyarország. Céljuk, hogy a hazai és a nemzetközi piacon is ismertté és elismertté váljanak a magyar beszállítók termékei.

élelmiszeripar, vállalkozás, kereskedelem, tej

Tovább erősíti a Lidl Magyarország a magyar beszállítói programját, ezúttal a Tej Terméktanáccsal együttműködve a tejtermékekre helyezik a hangsúlyt.

 

„A magyar tejtermelők termékei rendkívül jó minőségűek. Szeretnénk, ha még nagyobb ismertségük lenne” – mondta Lukács János, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. „Ennek érdekében nagyon fontosnak tartjuk a kereskedelmi szereplőkkel való együttműködést. A Lidl-lel ráadásul nem csak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak” – tette hozzá.

 

A Lidl Magyarország idén márciusban jelentette be a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, mellyel a magyar termelők előtérbe helyezését, a magyar termékek arányának növelését tűzte ki célul.

 

Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke elmondta, hogy a Lidl számára fontos, hogy együttműködjön releváns szakmai szervezetekkel, hiszen az ilyen - mindkét irányból pozitív - kapcsolatok közelebb viszik mind a Lidl-t, mind a Terméktanácsot céljaihoz, a magyar termelők támogatásához.

 

A Lidl-ben jelenleg több mint 50 féle magyar tejtermék érhető el, melyek egy része (például sajtok, kefir vagy a tejszín) rendszeres exporttermék is.

 

(Forrás: Lidl Magyarország Bt.)

 

Vissza a lap tetejére 
Kapcsolódó témakörök

Replica Fendi Shopping Bag Balenciaga Replica Shoulder Bags Replica Celine Blade Bag Gucci Replica jackie bag

 

Jobb oldali bannerek (120x240 px)

 

Jobb oldali bannerek

 

 

RSSMédiaajánlatImpresszumVidék és Gazdaság © 2013