With franck muller swiss replica replica cartier roadster watches replica tag heuer silverstone this exceptional watch, the watchmakers at Le Brassus chose a cutting-edge material that's a first in the watch-making industry: forged carbon, labored utilizing a process lent in the aeronautics industry. Selected because of its excellent resistance and lightness, forged carbon is coupled with a ceramic material for that crown and pushers, with vulcanised rubber. The chronograph can be obtained entirely in forged carbon, in pink gold and carbon, or platinum and carbon.

Cartier Rotonde Replica Replica Watches China www.watchreplical.com

Főoldal / Hírek / Indul a magyar almát, paprikát, barackot ...
2013. május 10.    
Indul a magyar almát, paprikát, barackot népszerűsítő kampány
Indul a magyar almát, paprikát, barackot népszerűsítő kampány

A dinnye mellett a magyar alma, paprika és barack vásárlása, fogyasztása érdekében is indul népszerűsítő kampány 2013-ban, a szakmai előkészítő munka a Vidékfejlesztési Minisztériumban (VM) a napokban kezdődött el – tájékoztatta az MTI-t Simonka György országgyűlési képviselő.

kertészet, kereskedelem, vállalkozás, mezőgazdaság

A fideszes politikus, akit Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter a zöldség-gyümölcs népszerűsítő kampány vezetésével bízott meg, elmondta: állami forrásból, a VM szakmai útmutatása alapján készül el a hazai alma, paprika, barack és dinnye promóciója. A szakmai munka a minisztériumban várhatóan május végén fejeződik be, majd egyeztetnek az ágazati szereplőkkel, a termelők, a felvásárlók és az áruházláncok képviselőivel.

 

A képviselő hozzátette, a dinnyepromóció sikere tette lehetővé a program kiterjesztését újabb gyümölcsökre. A dinnye népszerűsítő kampánya 2011-ben kezdődött a termelők és a felvásárlók részéről, a VM tavaly karolta fel az ügyet és nyújtott szakmai segítséget, állami forrást egy hatékony kampány megvalósításához.

 

Simonka György elmondta: tavaly a promóció hatására a dinnye 70 százalékát magyar fogyasztók vásárolták meg, míg 2011-ben az arány 50 százalék volt.

 

(MTI)

 

Vissza a lap tetejére 
Kapcsolódó témakörök

Replica Fendi Shopping Bag Balenciaga Replica Shoulder Bags Replica Celine Blade Bag Gucci Replica jackie bag

 

Jobb oldali bannerek (120x240 px)

 

Jobb oldali bannerek

 


RSSMédiaajánlatImpresszumVidék és Gazdaság © 2013