With franck muller swiss replica replica cartier roadster watches replica tag heuer silverstone this exceptional watch, the watchmakers at Le Brassus chose a cutting-edge material that's a first in the watch-making industry: forged carbon, labored utilizing a process lent in the aeronautics industry. Selected because of its excellent resistance and lightness, forged carbon is coupled with a ceramic material for that crown and pushers, with vulcanised rubber. The chronograph can be obtained entirely in forged carbon, in pink gold and carbon, or platinum and carbon.

Cartier Rotonde Replica Replica Watches China www.watchreplical.com

Főoldal / Hírek / Kelendő a magyar áru
2011. augusztus 24.    
Kelendő a magyar áru
Kelendő a magyar áru

A legtöbben szívesen vesznek magyar árut, de ha a külföldi termék olcsóbb, mint a magyar, akkor többnyire nem a hazait választják.

kereskedelem, marketing

Tízből három fogyasztó mindig a magyar terméket választja - derült ki a Kaposvári Egyetem kutatásából. Ha ugyanannyiba kerülne a magyar élelmiszer, mint a külföldi termék, csaknem 77 százalékuk ezt venné - mondták a felmérésben résztvevők. Ha a magyar termék többe kerül, mint a külföldi, akkor már csak 25 százalékuk döntene mellette. A szakemberek szerint két módon lehet ezen változtatni. Kellenek minőségi márkázott termékek a jobb módúaknak. És márka nélküli alapvető élelmiszerek nagy mennyiségben. Ezt javasolja dr. Szakály Zoltán egyetemi docens, a Marketing és Kereskedelmi Tanszék vezetője. - Ezt nevezzük olcsó alacsony árú termékkategóriának, amely 4-5 millió ember számára biztonságos magyar élelmiszert tud nyújtani. Reméljük, hogy a magyar vállalkozók ezt a lehetőséget észreveszik.

A vállalkozók viszont nem szívesen tömörülnek - mondják a szakemberek. Ez pedig azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelemben jelenleg az öt legnagyobb cég bonyolítja a forgalom 70 százalékát.

- Azt mondja a fogyasztónak, hogy te ne figyelj oda arra, hogy ez a termék honnan származik, milyen minőség. Egy a fontos: az, hogy alacsony áron vásárold meg a terméket - hívja fel a figyelmet Polereczki Zsolt egyetemi tanársegéd. A nagy kereskedelmi láncok emiatt most vonzóbbak. Polereczki Zsolt szerint ha ez a fajta tendencia halad tovább Magyarországon, akkor arra számíthatunk, hogy véget ér előbb-utóbb a nagy akciózási időszak és szépen lassan elkezdenek az árak emelkedni. A termelők pedig arra számíthatnak, hogy az átvételi árak tovább csökkennek. Ezt pedig csak összefogással tudják megállítani - mondták a szakemberek.

„Magyar munkaerő, magyar termelő, nekik adom a pénzt” – Sokan gondolkoznak így. Az RTL Híradó megbízásából a Kutatópont Kft. közvélemény-kutatást végzett a magyar árukról. A fiatalok 71, az idősebbek 85 százaléka szerint fontos, hogy magyar árut vegyenek. Persze, van más szempont is.

A kutatás szerint, ha olcsóbb lenne a magyar áru, akkor szinte kizárólag ezt vásárolnák. A magyarok 95 százaléka ugyanis magyar terméket választ, ha az ugyanannyiba kerül, mint a külföldi. Ha kicsit drágább, akkor már csak 72 százalék dönt így. Ha pedig lényegesen drágább, akkor csak a vásárlók 30 százaléka választaná a hazait a kutatás szerint. Vagyis szeretik a vásárlók a magyar árut, ha az nem túl drága.

Akinek nem számít annyira az ár, azok szívesebben választják a hazai termékeket. Akik jól kijönnek a fizetésükből, vagy csak kisebb-nagyobb anyagi gondjaik vannak, azoknak a 87 százaléka tartja fontosnak, hogy magyar árut vegyen. Akik nélkülöznek, azoknak a 70 százaléka véli így.

Vissza a lap tetejére 
Kapcsolódó témakörök

Replica Fendi Shopping Bag Balenciaga Replica Shoulder Bags Replica Celine Blade Bag Gucci Replica jackie bag

 

Jobb oldali bannerek (120x240 px)

 

Jobb oldali bannerek

 


RSSMédiaajánlatImpresszumVidék és Gazdaság © 2013