With franck muller swiss replica replica cartier roadster watches replica tag heuer silverstone this exceptional watch, the watchmakers at Le Brassus chose a cutting-edge material that's a first in the watch-making industry: forged carbon, labored utilizing a process lent in the aeronautics industry. Selected because of its excellent resistance and lightness, forged carbon is coupled with a ceramic material for that crown and pushers, with vulcanised rubber. The chronograph can be obtained entirely in forged carbon, in pink gold and carbon, or platinum and carbon.

Cartier Rotonde Replica Replica Watches China www.watchreplical.com

Főoldal / Megoldások / Sikeresek a Szentkirályi-limonádék
2013. március 7.    
Sikeresek a Szentkirályi-limonádék
Sikeresek a Szentkirályi-limonádék

A Szentkirályi-csoport (Szentkirályi Ásványvíz Kft., Vitapress Kft.) közel 8 milliárd forintos nettó vállalati árbevételéhez 700 millió forinttal járult hozzá 2012-ben a 6 ízből álló, 1,5 literes limonádé portfolió, amely termékcsoport 2013-ban újabb 3 ízzel bővül: lesz feketeteás, zöldteás és cukormentes citromos.

élelmiszeripar, kereskedelem

Az ACNielsen Piackutató Kft. adatai szerint a kumulált magyar kiskereskedelmi ásványvízpiac 2012-ben mennyiségben 2%-ot, értékben pedig 6,2%-ot növekedett az előző évhez képest. Tavaly a karbonizációs adatok szerint a szénsavmentes, az enyhén szénsavas és az ízesített ásványvizek összes piaci aránya növekedett, azonban a szénsavas csökkent 2011-hez viszonyítva. A kimutatás alapján 2012-ben a Szentkirályi és az Emese ásványvizeknek köszönhetően a Szentkirályi Ásványvíz Kft. – a prémium márkatermékeket gyártó vállalatok között – tartva az előző évek eredményeit értékben, mennyiségben is piacvezető lett a kumulált kiskereskedelmi piacot tekintve – írja a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közlemény.

 

A Szentkirályi ásványvíz volumenben 9,3%-ról 10%-ra, értékben 13,9%-ról 14,2%-ra növelte piacrészét. Az Emese ásványvíz mennyiségben 0,8%-ról 0,9%-ra erősítette pozícióját a középár kategória szegmensben, megtartva a 0,9%-os értékbeli pozícióját is.

 

Igazi sikernek tekinthető a Szentkirályi limonádé termékcsalád piaci bevezetése. A Szentkirályi csoport (Szentkirályi Ásványvíz Kft., Vitapress Kft.) közel 8 milliárd nettó vállalati árbevételéhez 700 millió forinttal járult hozzá 2012-ben a 6 ízből álló, 1,5 literes limonádé portfolió, amely termékcsoport idén újabb 3 ízzel bővül (feketeteás, zöldteás és cukormentes citromos). A HoReCa (Hotels, Restaurants, Cafes) piacon az üveges ásványvíz és üdítőital (limonádé 3 ízben) értékesítésével a cég mennyiségben (liter) meghaladta 8%-kal a 2011-es év eredményét. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2012. évi belföldi árbevétele 6,9 milliárd forint volt, ezzel 14,5%-os növekedést ért el az előző évhez képest. A cégcsoport termékei a Vitapress Kft. (Európa egyik vezető alkoholmentes gyermekpezsgő gyártója) party- és soft drink értékesítésének is köszönhetően mára 45 országban van jelen, szemben a 2011. évi 38 országból álló disztribúciós szinthez képest. A Szentkirályi csoport idén 9 milliárdos árbevételt szeretne elérni, ami 15%-os növekedést jelentene.

 

Ugyancsak a közleményben olvasható: a Vidékfejlesztési Minisztérium stratégiai együttműködés aláírását kezdeményezte a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-vel. Az együttműködésről szóló megállapodást a minisztériumban, március 5-én vette át Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője Fazekas Sándor vidékfejlesztési minisztertől. Ezzel a lépéssel a minisztérium elismeri a Szentkirályi élelmiszeriparban betöltött fontos szerepét, valamint közös célul tűzték ki az össztársadalmi érdekek előmozdítását. Továbbá céljaik között szerepel például az agrár- és élelmiszergazdaság versenyképességének növelése, piaci pozícióinak javítása; a nemzeti földtulajdonlás védelme, az életképes gazdálkodást biztosító föld- és birtokpolitika megvalósítása, illetve támogatása; valamint annak elérése, hogy a fiatal generációk a mező- és élelmiszergazdaságban a jövőjük szempontjából vonzó életpályát találjanak; a vidék népességtartó és -eltartó képessége növekedjen; a jó minőségű élelmiszerellátás, illetve a feldolgozóipar erősödjön.

 

„Örömmel fogadtuk a minisztérium kezdeményezését, véleményem szerint ezzel az együttműködéssel országunk versenyképességéhez járulunk hozzá, hiszen a Szentkirályit, mint magyar tulajdonú céget tekintve, mindkét félnek közösek az érdekei” – idézi a közlemény Balogh Leventét.

 

Vissza a lap tetejére 
Kapcsolódó témakörök

Replica Fendi Shopping Bag Balenciaga Replica Shoulder Bags Replica Celine Blade Bag Gucci Replica jackie bag

 

Jobb oldali bannerek (120x240 px)

 

Jobb oldali bannerek

 


RSSMédiaajánlatImpresszumVidék és Gazdaság © 2013